Wracać wciąż do domu Le Guin
Ohlsson
Inne :

Back To Black Magazyn: czasopismo młodzieżowe

Back To Black, Back To Black Magazyn, Czasopismo, Czarne jest czarne, Gotyk, Wampiry, ZmierzchPo raz pierwszy ukazało sie w naszym kraju czasopismo dla fanów mroku a w zasadzie dla tych młodszych fanow bo do nich to właśnie adresowany jest magazyn „Back to Black - Czarne jest czarne” Egmontu. Przygotowano z myślą o nastolatkach, indywidualistach, które nie znalazły dla siebie odpowiedniego tytułu wśród wielu różowych magazynów przygotowanych w nurcie pop-kultury.
Stworzenie magazynu towarzyszą spore inwestycje. Jego nakład docelowy to 50 000 egzemplarzy a wprowadzeniu pisma towarzyszyła kampania telewizyjna w kanałach MTV, Viva, Polsat oraz autopromocja w innych pismach Egmontu. W Internecie kampania odbyła w portalach Interia ,Wirtualna Polska i Filmweb. „Back to Black” jest magazynem czarnym mrocznym, ale nie kontrowersyjnym i bezpiecznym porusza trudne tematy, ale bez okrucieństwa i agresji.
Utrzymany w mrocznej konwencji tytuł wypłynął na fali popularności "Zmierzchu" i pokazuje najnowsze trendy związane ze światem fantasy, muzyką alternatywną, gotycką modą, i horrorami. Back to Black nie jest związany z żadną szczególną ideologią, prezentuje mniej popularne tematy w kulturze masowej. Przyjmujeje jednak tę samą forme jak inne bardziej popularne czasopisma młodzieżowe. Jest w nim szkoła rysunku, wizażu, bazar prezentujący modę, ale wszystko w mrocznym stylu. 
Na łamach pisma można przeczytać najnowsze informacje o popularnych aktorach, filmach i książkach ze świata fantasy, a także zebrać plakaty. W magazynie czytelnicy znajdą: szkołę rysunku (smoki, wampiry, duchy, groza), wywiady z muzykami i aktorami z mrocznych filmów, sesje mody i kursy wizażu, sklep/bazar, w którym prezentowane będą modne „czarne” brandy, płyty, książki, a także plakaty m.in. ze świata fantasy. Do każdego numeru dołączany będzie gadżet w postaci biżuterii, odzieży, artykułów piśmienniczych lub elektronicznych  kosmetyków itd.
Fani historii komiksowych będą mieli okazję poznać przygody Nemi – mieszkającej w Oslo dziewczyny, która chodzi własnymi ścieżkami. Bohaterka tej opowieści pracuje dorywczo w różnych miejscach, ubiera się prawie wyłącznie na czarno, uwielbia czekoladę, smoki i Władcę Pierścieni. Jest twarda, samodzielna i nie lubi schematów, nie boi się wyróżniać. W pierwszym numerze można znaleźć tam artykuły takie jak „Jestes czarna czy różowa??”, „Wilkolaki stworzenia nocy”, „Mala czarna i niegrzeczna”, „Gothic make-up”, „Czy mamy bac się czarnego??”, plakaty Robert Pattinson itp.
Back to Black. Czarne jest czarne to czasopismo, które wypełnia niszę rynkową, skierowane jest głownie do dziewcząt koło 13-tego roku życia, lubiących mieć swoje zdanie, ceniących rozrywkę a jednocześnie możliwość poszerzania horyzontów. Dziewczęta, które mają już dość różu, ciągle tych samych popowych gwiazdek i przesłodzonych opowiastek o miłości nie znajdą ckliwych historii z życia wziętych ani porad, jak być bardziej słodką i dziewczęcą. Dowiedzą się, zatem, jak pokazać pazurki, walczyć o swoje i robić to, na co mają ochotę. Jak twierdzi wydawca, nowy tytuł przygotowano z myślą o wyjątkowych nastolatkach, prawdziwych indywidualistkach, które nie znalazły dla siebie odpowiedniego tytułu wśród wielu różowych magazynów utrzymanych w nurcie popkultury. Magazyn jest czwartą, po Magazynie 13, Komputerowej Gratce i Pluszakach Rozrabiakach, autorską kreacją wydawnictwa Egmont. Pismo jest dwumiesięcznikiem  o objętości około 32 stron  jaego pierwszy numer ukazał sie juz w styczniu.
Więcej na www.back2black.pl.
Komentarz
Średnia ocena: 0
Oceny: 0
starstarstarstarstar

Podobne artykuły