Przemyślenia na temat studiów ;-). Strona: 1

Dodano: 2006-09-24 15:07

Dla mnie książki są nie tyle przyjemnością co i obowiązkiem.....studiuję polonistykę i czasem trzeba się brać za coś, co niekoniecznie chce się w danej chwili czytać....tzw.wyższa konieczność :wink:

Dodano: 2006-09-25 22:35

arachna napisał(a):
tzw.wyższa konieczność :wink:

no na studiach tak jest; na polonistyce na pewno :wink:
co prawda polonistyki nie studiuję, ale też mam takie problemy jeśli chodzi o literaturę uczelnianą, bo inne zamiłowania czytelnicze to swoją drogą. Np.chciałabym przeczytać Twórczą resocjalizację a muszę czytać jakieś przepisy i ustawy odnośnie prawa opiekuńczego :? :evil:

między fiordami a fieldami

Dodano: 2006-09-26 11:39

Ja właśnie dlatego nie chcę isć na polonistykę żeby nie musieć czytać tego co mi pod nos podetkną. Z polskim zawsze miałem ten problem że zamiast lektur czytałem to co mi się w danej chwili chciało Pewnie i tak po liceum wyladuję na skandynawistyce i będę czytał to co będę musiał ale na razie staram się o tym nie myśleć żeby sobie humoru nie psuć :D

"You gotta put your faith in a loud guitar..."

Dodano: 2006-09-26 12:07

Zgadzam się !!!
Najgorsze na studiach jest to ,ze potrafią obrzydzić człowiekowi przedmiot którym sie interesuje ,nakazując mu czytać coś czego nie chce .
A jak powszechnie wiadomo człowiek przeciwstawia się odgórnym nakazom :twisted:

Nasza i Wasza, Moja i Twoja ....

Dodano: 2006-09-26 12:47

Nightcreature napisał(a):
Pewnie i tak po liceum wyladuję na skandynawistyce

nie wiem jak to jest teraz na tym kierunku, ale znałam parę osób które wybrały ten kierunek i się zawiodły. Ponoć to było niezgodne z ich oczekiwaniami :? W sumie obojętnie na jakie studia idziesz - i tak zawsze znajdzie się coś co nie jest zgodne z zainteresowaniami
artrosis napisał(a):
A jak powszechnie wiadomo człowiek przeciwstawia się odgórnym nakazom

jeśli jest czas to zawsze się przeciwstawi, gorzej jak go nie ma :wink:

Dodano: 2006-09-26 13:18