Castle Party 2020
Wracać wciąż do domu Le Guin

Wieści o Castle Party 2007. Strona: last

Artykuł: Wieści o Castle Party 2007

Wieści o Castle Party 2007 Wysłany: 2007-04-03 10:09

Ojej,musze się wybrać koniecznie :!: (mimo iz na liście nie ma jakichś moich ulubionych zespołów)



Wysłany: 2007-04-03 12:51

Sklad zapowiada sie bardzo dobrze :) ekipa sie juz szykuje 3dniowe eldorado jest tuz tuz :)


btw. zapewne dziwolagami nie mozemy nazwac jezdzacych smietnikami woodstockowiczow......tudziez tych samych taplajacych sie w blocie taka moja mala dygresja 8)


"Tonight's the night..."


Wysłany: 2007-04-03 12:55

[color=violet:501a1f1751]Jeżeli temat zmieni sie w kolejny odcinek telenoweli "Castle Party vs. Woodstock" to moderowanie przeistoczy się w rękoczyny!!![/color:501a1f1751]


"Uważaj, żeby nie pomylić nieba z gwiazdami odbitymi nocą na powierzchni stawu."


Wysłany: 2007-04-03 13:00

[quote:123ee3746d="Gwynbleidd"][color=violet:123ee3746d]to moderowanie przeistoczy się w rękoczyny!!![/color:123ee3746d][/quote:123ee3746d]Ojć...wolałbym nie być na miejscu Phantoma jeśli miałbym dostać od Gwinta :wink: :twisted: Ja tam nigdy nie byłem na Woodstoku ani na Castel Party więc nie będe sie na ich temat wypowiadać.

Mam tylko pytanie ogólnie do wszystkich. Te kapele co wystapią na tego rocznym CP to w większosci elektro czy jakies normalne rockowo-metalowo-gotyckie brzmienie?


"God made me a cannibal to fix problems like you."


Wysłany: 2007-04-03 13:25

Jedyne mi pozostaje to oglądac zdjęcia i słuchac opowieści z tych imprez. Moja dziewczyna 5 razy była na woodstoku to jej na słowo wierze jak to tam wszystko wygląda, jakie to są realia. Ale takie imprezy mają swoje plusy bo to pozwala rozerwać sie na maksa. Oderwać sie od szarej rzeczywistosci. Ludzie mają możliwość aby dać upus swoim ciągątkom jeśli chodzi o gatunki muzyki i klimat. Ktos lubie ostra jazde bez trzymanki, obóz przetrwania to jedzie na woodstok. Ktoś inny woli gdy impreza jest nastawiona na konkretny gatunek muzyki i niesie za sobą pewien styl ubierania sie itp. Dla mnie CP to bardzo ciekawa impreza i przyznam, że chciałbym kiedyś sie na nią wybrać zobaczyć jak to jest, jak sie wszyscy ubierają, jaki to jest klimat. Na woodstok nie pojade bo mnie poprostu tam nic nie ciągnie, cenie konkcerty we wrocławskich klubach i to mi wystarczy.


"God made me a cannibal to fix problems like you."


Wysłany: 2007-04-03 13:35

[quote:87fb1b6aa5="KostucH"]normalne rockowo-metalowo-gotyckie brzmienie?[/quote:87fb1b6aa5]
uh. że też wciąż istnieją jednostki, do których nadal nie dotarło, że brzmienia metalowe NIE SĄ w gotyku normalne...


life * is a state * of mind


Wysłany: 2007-04-03 13:39

A Fields of Nephilim? Moze nie maja metalowego brzmienia?


:)


Wysłany: 2007-04-03 13:43

pod szyldem nefilim ['zoon'] owszem. ale prędzej...? no... nie sądzę.


life * is a state * of mind


Wysłany: 2007-04-03 13:48

To, że nie są normalne to nie znaczy, że nie istnieją. Nie siedzie w gotyku to nie dociera do mnie to co do Ciebie LadyWitch. Fileds Of Nephilim nie mają metalowego brzmienia to rock gotycki. Ale Love Like Blood to już metal gotycki. Poza tym nie interesuje mnie co normalne a co nie normalne tylko jaki gatunek będzie dominować na CP. Nie rozumiem o co Tobie LadyWitch chodziło tym postem. Nie prosciej było odpowiedzieć na moje pytanie a potem łagodnie sprostować moją wypowiedź? Staram sie byc uprzejmym to nie wiem za co ta agresywna wiadomosć.


"God made me a cannibal to fix problems like you."


Wysłany: 2007-04-03 13:52

a to już spora nadinterpretacja. żadnej agresji w mym poście nie było, ale, jak powszechnie wiadomo, interpretacja nalezy do odbiorcy... podświadome pragnienie bycia atakowanym? :twisted:

[quote:c26f81bd0f="KostucH"]To, że nie są normalne to nie znaczy, że nie istnieją.[/quote:c26f81bd0f]
owszem, tutaj muszę się zgodzić. zauważ, że doczepiłam się własnie do słowa 'normalne', a nie do samego zjawiska ich istnienia/nieistnienia

a na cp jak zwykle krolować będzie dark electro/darkwave


life * is a state * of mind


Wysłany: 2007-04-03 13:56

Bo widzisz poczuła się urażona tym,ze ktoś śmie bruździć na świety gotyk... lol 8O


:)


Wysłany: 2007-04-03 14:01

[quote:2eba7551c1="LadyWitch"]a to już spora nadinterpretacja. żadnej agresji w mym poście nie było, ale, jak powszechnie wiadomo, interpretacja nalezy do odbiorcy... podświadome pragnienie bycia atakowanym? :twisted: (...) a na cp jak zwykle krolować będzie dark electro/darkwave [/quote:2eba7551c1]Nie mam podświadomych pragnień bycia atakowanym, no coś Ty. Lubie wszystko drogą pokojową załatwiać. No może troche przesadziłem jeśli chodzi o tą agresje ale jakoś tak ostro z tym wyskoczyłaś :wink:

Electro...darkwave...masakra...co to jest :wink: :?: Hehe. Dobra nie wnikam bo mnie tu zaraz zjedzą :twisted: Dziękuje za informacje :)


"God made me a cannibal to fix problems like you."


Wysłany: 2007-04-03 14:08

Khamill (Anciliae)
Khamill
Posty: 222
Toruń/Września

KostucH nie przejmuj sie Lady Witch. Ona juz tak ma, ze lubi czepiac sie slowek... szczegolnie jesli chodzi o "metal gotycki" 8)


...miej żabę zawsze pod ręką


Wysłany: 2007-04-03 14:11

[quote:b5cd70d3c5="Amneris"]Bo widzisz poczuła się urażona tym,ze ktoś śmie bruździć na świety gotyk... lol 8O[/quote:b5cd70d3c5]
no nie rób ze mnie takiego znów straszliwego potwora
absolutnie nie chodzi mi o me osobiste świętości czy popisywanie się wiedzą... ale o najzwyklejszy w świecie bląd rzeczowy

kostuch, dzienną porcję ludzkiego mięsa już dziś pochłonęłam, nie masz się czego obawiać... :twisted:
ależ proszę...

diary of dreams... :mrau:

[quote:b5cd70d3c5="Khamill"]KostucH nie przejmuj sie Lady Witch. Ona juz tak ma, ze lubi czepiac sie slowek... szczegolnie jesli chodzi o "metal gotycki" 8)[/quote:b5cd70d3c5]
patrzcie patrzcie... znawca mych nawyków i upodobań się znalazł :P


life * is a state * of mind


Wysłany: 2007-04-03 14:19

Khamill (Anciliae)
Khamill
Posty: 222
Toruń/Września

Amneris nie przesadzajmy... :P

Lady wiem, ze jestem znawca Twoich nawykow :P powiem wiecej jestem dumny z tego 8)


...miej żabę zawsze pod ręką


Wysłany: 2007-04-03 14:22

o słodka naiwności... :twisted:

a poza genialnym dod jeszcze diorama, legendary pink dots, catastrophe ballet, miguel, fading colours... ach, już doczekać się nie mogę! ^^


life * is a state * of mind


Wysłany: 2007-04-03 17:37

[color=violet:9dbe14fc5d]Temat miał dotyczyć wieści o CP, a widzę, że jest jak zawsze. Nauczcie się mówić na temat. TEMAT ZAMKNIĘTY [/color:9dbe14fc5d]


"Uważaj, żeby nie pomylić nieba z gwiazdami odbitymi nocą na powierzchni stawu."


Login

Password


Załóż konto / Odzyskaj hasło